To była wspaniała przygoda. Wyruszyliśmy z naszego miejsca noclegowego w promieniach słońca. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od krótkiej lekcji historii przeprowadzonej przez p. Gabrielę Blarowską w ruinach zamku Kazimierza Wielkiego.

Następnie przyszedł czas na lekcję przyrody i geografii w Muzeum Przyrodniczym. Dalej podążając Doliną Prądnika wspięliśmy się na Jonaszówkę, poznaliśmy techniki polowania na niedźwiedzia jaskiniowego, poznaliśmy legendę związaną z Bramą Krakowską i Skałą Rękawicą oraz prawie… zażyliśmy kąpieli w Źródełku Miłości :-) Po trudach wędrówki i smacznym obiedzie przyszedł czas na rozwiązanie quizu z wiedzy o Ojcowskim Parku Narodowym, zabawy integracyjne oraz śpiewanie piosenek turystycznych. Wieczorem kontynuowaliśmy zabawy i śpiewy przy ognisku. W kolejnym dniu również nie było czasu na nudę. Po wspólnie przygotowanym śniadaniu dokończyliśmy zabawy integracyjne, następnie zwiedziliśmy Kapliczkę na Wodzie p.w. Św. Józefa Rzemieślnika, Boroniówkę z zabytkowym młynem i tartakiem oraz wspięliśmy się na Grodzisko do Kościółka i Pustelni bł. Salomei. Zmęczeni i zadowoleni wróciliśmy do domu. Teraz czekamy na kolejną wycieczkę :-)